Livrarea produselor

Livrarea produselor se face in termen de 5-7 zile lucratoare, prin curier contra costului de 15 lei oriunde in tara si 10 lei catre punctele de ridicare (EasyBox).

Livrarea este gratuita pentru comenzi a caror valoare totala depaseste 250 de lei.

Livrarile se fac prin firma de curierat partenera dupa receptionarea comenzii. Livrarea coletelor se face la adresa specificata de client.

In perioada sarbatorilor sau campaniilor promotionale pot exista intarzieri in livrarea comenzilor datorate de volumul mare de comenzi receptionate sau aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale, caracteristica sarbatorilor. 

Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu raspunde, adresa specificata de cumparator este gresita etc), vei fi contactat telefonic de catre curier. Daca nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la curierul zonal 7 zile, dupa care revin la Vanzator.

Vanzatorul nu este raspunzator pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta in cazul in care sunt generate de urmatoarele situatii/ circumstante independente de vointa noastra, dar nelimitandu-se la acestea: blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, coliziuni in lant), surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor in apropierea soselei, blocari naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari a itinerariului propus; cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, deversari de fluvii, parasiri de albii etc.; cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, revolte populare etc; nerespectarea comenzilor de catre furnizori si terti.

Pentru detalii despre comenzi, ne puteti contacta la customercare@topline.ro sau la telefon 031.333.03.77.