Top Line iti ofera posibilitatea de a evolua profesional intr-o echipa unita, perseverenta, orientata spre succes. Daca consideri ca ai competentele necesare pentru unul dintre posturile noastre vacante, te rugam sa completezi formularul de mai jos cu datele solicitate.
ASISTENT DEPARTAMENT EDUCATIEDetalii
Candidatul ideal, Descrierea postului:
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Capacitate de a respecta termene limita;
Atentie la detalii;
Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
Inteligenta (gandire logica, memorie);
Atitudine principiala in relatiile interumane;
Cunostinte medii de limba engleza;
Cunostinte medii de utilizare excel.
Cerintele postului:
Preluarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei;
Redactarea si transmiterea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management;
Gestionarea relatiei cu partenerii companiei, participantii la cursuri si seminarii;
Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
Intocmirea rapoartelor necesare;
Planificarea si organizarea seminariilor, cursurilor, evenimentelor organizate;
Profilul candidatului:
Persoana cu excelente abilitati de planificare si organizare, responsabila, capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
Bune abilitati interpersonale si de comunicare;
Persoana energica, orientata spre obtinerea de rezultate;
Cu atitudine pozitiva;
Proactiva si capabila de schimbari la nivel personal.
Oferim:
Salariu fix atractiv;
Loc de munca stabil;
Posibilitate de dezvoltare intr-un mediu in continua schimbare.
Cunostinte de operare PC – Ms Office ()Word, Excel, Power Point, Internet): nivel avansat.
Principalele responsabilitati:
Pregateste si distribuie materiale de marketing, pagini de informatii si leaflets pentru consumatori si pentru alte departamente in interiorul companiei;
Participa la studii de piata si actualizeaza informatiile despre produse precum si lista de preturi pentru produse si servicii;
Proiecteaza formulare pentru strangerea de date, cum ar fi, sondaje, liste de opinii sau chestionare;
Examineaza si analizeaza date statistice pentru a previziona tendintele de marketing viitoare;
Ofera informatii despre produse, selecteaza produse si materiale pentru a veni in intampinarea nevoii clientilor;
Pregateste, organizeaza si participa la prezentarile companiei, seminarii, targuri si expozitii si in programe orientate pe produs;
Aduna date despre competitie si analizeaza preturi, vanzari si metode de marketing si distributie;
Intocmeste rapoarte de vanzari (local si interntionale) si bugetare;
Urmareste toate facturile de marketing si se asigura ca sunt clasificare potrivit centrelor de cost agreate impreuna cu Brand Managerii;
Responsabil pentru intocmirea rapoartelor in timp si la standardele solicitate, pregateste rapoarte si ilustratii grafice ale informatiilor;
Poate pregati monitorizarea presei pentru Departamentul Marketing;
Mentine si actualizeaza arhiva departamentului, asigurand accesul facil la documentatie.
Vrem sa cream o echipa formata din persoane dinamice si entuziaste , pasionate de produse de infrrumusetare si deosebit de active pe Social - Media. Daca esti sociabila, deosebit de comunicativa si iti place sa impartasesti prietenilor din mediul online cat mai multe despre activitatea ta, vino sa ne cunoastem !
Principalele responsabilitati:
Consilierea clientilor in alegerea variantei optime a produselor de infrumusetare, prezentand si recomandand gamele cosmetice/produsele existente, prin evidentierea beneficiilor acestora;
Cunoasterea amanuntita, promovarea si vanzarea produselor;
Asigura buna derulare a activitatilor de vanzare de produse din magazin si de oferire de servicii de calitate clientilor;
Derularea activitatilor de gestionare a magazinului (receptie marfa, etichetare, verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere);
Top Line Europa cauta brand manager cu experienta, capabil sa descopere dorintele consumatorilor si sa furnizeze campanii de marketing inovatoare. Te vei alatura unui mediu de lucru foarte dinamic si vei genera strategii destinate cresterii cotei de piata a companiei si reputatiei brandului/brandurilor, imbunatatirii satisfactiei clientilor si sporirii nivelului vanzarilor.
Conditii de baza:
Sa ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul marketing sau economic;
Sa fi lucrat cel putin 2 ani pe o pozitie similara; constituie avantaj experienta in domeniul cosmetic, medical sau online;
Sa ai cunostinte excelente de lucru cu pachetul MS Office, in special Excel si PowerPoint;
Sa stii limba engleza, la nivel mediu;
Sa ai excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
Sa fii foarte creativ, cu disponibilitate la identificarea de solutii si abordari noi;
Sa fii perspicace, manierat, prezentabil, organizat, serios, flexibil si elocvent;
Sa fii orientat spre rezultat, sa ai abilitati de lider;
Sa fii motivat, persuasiv, increzator in abilitatile tale de bun negociator, sa cunosti in detaliu intregul mix de marketing, sa ai in atentie obiectivele pe care le-ai stabilit, sa actionezi cu inteligenta pentru atingerea lor;
Sa stii sa lucrezi cu cifre si formule de calcul, sa ai un foarte dezvoltat spirit de observatie;
Sa fii adaptabil la situatii si persoane noi, sa fii principial, sincer si perseverent, sa ai deschidere pentru receptionarea criticilor constructive si a raspunsurilor din partea partenerilor si clientilor nostri;
Sa ai abilitati de elaborare si furnizare a prezentarilor, potrivit naturii audientei;
Sa ai gandire comerciala, initiativa, putere de analiza si sintetizare a informatiilor, sa fii eficient, independent si responsabil;
Sa fii altruist, bun echipier, proactiv si receptiv la solicitarile colegilor si subalternilor;
Sa ai abilitati bune de organizare a timpului si de prioritizare a activitatilor, sa fii familiarizat cu termene-limita si sarcini simultane.
Descrierea jobului:
Realizezi planurile de marketing si pregatesti campanii integrate, organizezi si coordonezi evenimente, programezi lansari de produse noi, analizezi feedback-ul consumatorilor dupa aceste actiuni;
Pastrezi si dezvolti relatia comerciala cu furnizorii; gestionezi brandurile pe piata interna, urmaresti pozitionarea cat mai inalta a acestora,
Asiguri implementarea strategiei de brand / produs in acord cu planul si obiectivele stabilite, precum si in relatia cu mediul concurential;
Stabilesti parametri de cost si de pret, criterii de performanta, aplicatii de piata si estimari de vanzari, masori si raportezi performanta tuturor campaniilor de marketing, evaluezi eficienta acestora prin raportare la obiectivele stabilite;
Promovezi brandurile prin actiuni si activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse si altele), propui masuri pentru imbunatatirea vanzarilor;
Culegi informatii despre vanzari, monitorizezi si analizezi indicatorii de succes ai campaniilor de marketing, intreprinzi actiuni si masuri de eficientizare a activitatii echipei proprii;
Anticipezi fluctuatia stocurilor, asiguri rotatii de stoc optime;
Identifici si propui solutii complete si potrivite pentru partenerii companiei noastre, te preocupa mentinerea unui inalt nivel de satisfactie a acestora;
Pastrezi si dezvolti relatii de afaceri corecte si durabile, esti implicat in crearea si mentinerea unei imagini favorabile pentru companie pe piata de profil;
Esti la curent cu noile practici si tendinte din domeniu;
Pastrezi discretia cu privire la conceptele si procedurile specifice companiei noastre.
Beneficii:
Pachet salarial motivant, potrivit experientei si potentialului;
Locatie ultracentrala;
Oportunitati de dezvoltare a carierei;
Un mediu de lucru placut si dinamic, cu provocari intelectuale si recompense;
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu clientii;
Focusat pe relationarea cu clientul si capacitatea de a identifica solutiile potrivite nevoilor sale;
Spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta si initiativa;
Abilitati de negociere, flexibilitate si orientare catre rezultate;
Experienta in vanzarea produselor cosmetice reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului:
Implementarea politicii de vanzari in concordanta cu obiectivele strategice ale organizatiei, in aria geografica de care esti responsabil;
Planificarea activitatii de vizitare a clientilor proprii, ofertare, generare si preluare a comenzilor;
Realizarea activitatilor promotionale si a evenimentelor organizate de departamentul de marketing din zona ta, cu scopul cresterii notorietatii produselor si a volumului de vanzari;
Analizarea tendintelor din piata, dar si a concurentei, in vederea abordarii strategice a vanzarilor;
Intocmirea raportului de activitate din teren cu concluzii, ca unealta de lucru personala si la nivel de management in vederea cresterii vanzarilor;
Crearea unei imagini favorabile pentru companie pe piata de profil;
Contributia directa la cresterea numarului de clienti si a comenzilor.
Beneficii:
Oportunitate de a lucra cu branduri lider la nivel international, saloane si clinici exclusiviste<;/li>
Portofoliu de clienti;
Masina de serviciu, laptop, telefon;
Oportunitati de dezvoltare a carierei training-uri de specialitate/ dezvoltare business in Romania si International;
Un mediu de lucru excelent, placut si dinamic in cadrul unei echipe performante;
Pachet salarial foarte atractiv (salariul fix, comision,bonus bilunar/anual conform KPI-urilor stabilite);
Experienta pe o pozitie similara in domeniul medical (estetica, dermatologie, chirurgie plastica);
Abilitati dezvoltate de vanzare si negociere;
Cunostinte bune de operare PC (Internet, Microsoft Office). Experienta in utilizarea SAP reprezinta un avantaj.
De asemenea, este important pentru noi:
Sa cunoști în detaliu întregul mix de marketing, sa ai în atentie obiectivele pe care le-ai stabilit, sa actionezi cu inteligenta pentru atingerea lor;
Sa fii orientat spre rezultat, sa ai abilitati de lider;
Identifici si propui solutii complete si potrivite pentru partenerii companiei noastre, te preocupa mentinerea unui înalt nivel de satisfactie a acestora, pastrezi si dezvolti relatii de afaceri corecte si durabile, ești implicat în crearea si mentinerea unei imagini favorabile pentru companie pe piata de profil, ești la curent cu noile practici si tendinte din domeniu;
Pastrezi discretia cu privire la conceptele si procedurile specifice companiei noastre.
Descrierea jobului:
Promovarea si vanzarea directa a produselor din portofoliul Diviziei de Medicina Estetica, catre medici de chirurgie plastica, dermatologi, saloane si clinici estetice exclusiviste;
Dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si cresterea vanzarilor in zona alocata;
Identifica oportunitati de afaceri si finalizeaza contracte pe termen lung;
Consolidarea imaginii companiei in teritoriul desemnat;
Organizarea de workshop-uri si training-uri specifice medicale;
Participare activa la sustinerea promovarii in cadrul congreselor nationale, conform planului de marketing stabilit;
Cunoasterea detaliata a informatiilor stiintifice despre produsele promovate;
Informarea companiei cu privire la activitatea si produsele competitiei.
Beneficii:
Pachet salarial foarte atractiv (salariul fix, bonus bilunar/anual conform KPI-urilor stabilite);
Oportunitati de dezvoltare a carierei, training-uri de specialitate/ dezvoltare business, in Romania si International;
Un mediu de lucru placut și dinamic in cadrul unei echipe performante;
Oportunitate de a lucra cu branduri lider la nivel international, saloane si clinici exclusiviste;
We are looking for a colleague that will help us transform the marketing messages into visual experiences for both printed and electronic media publishing.
Talented, creative person with artistic skills and passion for design, able to come up with exciting ideas;
Good knowledge of Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign InDesign, QuarkXPress and Corel DRAW;
Good language and communication skills;
Great eye for detail;
Ability to work as a part as a team and ability to work under pressure and deliver on time;
Open to change, ability to work and quickly learn new software tools and incorporate them into his/her work;
Ability to prioritize work and effectively execute multiple tasks simultaneously;
Login and Registration Form
Clienti inregistrati
Clienti noi
Ai uitat Parola?